Monday 25 July 2011

SEO PROOF VIDEO--mrx khas untuk kamu

Assalammulaikum dan salam sejahtera kepada semua blogger yang cool and cun disana..okeh xnak cakap (taip) banyak jom layan video dlu...


okeh..sori xde suara n pelbagai music and catchy..saya just record sebab time tu rasa gerak hati (instinct) seperti perlu record Google search result nie.video ni bertarikh 21/5/2011..and ghostblog saya "senangseo.blogspot.com" mendapat tempat di SERP untuk beberapa keyword.Berdasarkan video tersebut Keyword dan search result adalah seperti berikut :

  1. senang seo               :  2,880,000 : 1st place
  2. teknik seo                :  6,090,000 : 2nd place
  3. teknik seo blogger    :  2,250,000 : 2nd place
  4. teknik seo blogspot  :  3,390,000 : 2nd place 

Perhatian ye geng semua,ini adalah search result pada 21/5/2011 dan keputusan bagi keyword diatas telah berubah,dimana hanya pada keyword senang seo saya masih lagi diatas SERP klik sini untuk lihat.

Kepada MrX,saya ingin jelaskan..jika anda taip untuk keyword yang seterusnya anda akan lihat blog saya tidak berada di atas SERP kerana terdapat blog lain diatas.Sebabnya google telah meletakkan blog lain diatas kerana isi kandungan blog tersebut lebih relevan berdasarkan keyword tersebut.Saya berharap anda berpuas hati diatas penerangan saya.

Kepada blogger-blogger lain diluar..ingat  ALWAYS TRUST YOURSELF.bila ada yang hina just ALWAYS TRUST YOURSELF..siapa lagi jika bukan anda sendiri yang percaya "I CAN DO IT"..

nampaknya itu saja..harap-harapnya tiada konfrontasi lagi..jika ada sebarang masalah sila contact saya k.InsyaAllah saya menjawab dengan sopan dan beretika..Wassalam

0 comments:

Post a Comment