Sunday 24 July 2011

Cabaran SEO dari MR X

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua blogger-blogger sekalian..baru-baru  nie..saya telah mendapat email dari peminat rahsia.Email tersebut bolehla dikategori email layang.Didalam email tersebut telah mencabar saya menunjukkan kemampuan seo saya..ini snapshot email tersebut :



Terima kasih mr-x atas email membina anda..email tersebut akan saya jadikan catalyst semangat saya..post kali ini saya akan menjelaskan kepada mr-x dan anda semua.blog hantu saya senang seo.blogspot.com adalah blog ujikaji sahaja..tiada niat untuk menghina sesiapa dan saya yakin anda tidak akan terasa offended kerana isi kanduangan didalam blog itu kosong dan tiada post lansung (hehe-LOL).

Yang kedua saya juga saya sempat merakan video google search result yang memaparkan blog senangseo juga mampu rank pada keyword2 lain yang.Alhamdulillah sya tergerak hati untuk merakam video tersebut..sebenarnya saya malas untuk merakam video entah kenapa saya tergerak untuk record video search result.

Xpe2 ini cabaran biasa yang perlu hadapi..apa yang penting KITA MESTI YAKIN PADA KEMAMPUAN DIRI SENDIRI…MUST BELIEVE TO YOURSELF EVEN EVERYONE LOOKING DOWN ON YOU!!!!!!!!!!

Mr-X saya akan upload video tersebut bukan untuk memanaskan hati anda Cuma untuk membersihkan nama dan reputasi saya.untuk menghalang perbuatan ini berulang lagi.jika anda masih tidak berpuashati..maafkan saya jika terlanjur kata.InsyaAllah kita set date, discuss , luah apa yang x puas hati..kita selesai cara baik..saya berjanji tidak akan marah just sembang2 minum@makan petang..ok..nampaknya itu sahaja..wassalam.

P/s:saya akan belanja kos makan n minum nanti..bawak abang @kakak@ibu@ayah sekali boleh makan ramai2..saya open table bro!!!!

0 comments:

Post a Comment